News:

why is this up in the corner now

Main Menu

New Non-repeat Route Game

Started by hotdogPi, August 10, 2013, 06:20:03 PM

Previous topic - Next topic

formulanone

Virginia 883 and 662:



0—340, 343—348, 350—351, 353, 356—360, 365, 368, 371—372, 374—383, 385—388, 390, 392, 395, 399—403, 405—417, 421—422, 424, 426—431, 434—435, 437—438, 440—442, 450, 454—455, 457, 460—462, 464—465, 469, 471, 474—476, 480, 483—485, 490—495, 498—501, 507—518, 520—528, 530, 532—534, 536—539, 541, 544, 546, 549, 552—553, 555, 559—563, 567-568, 570—572, 578—580, 584—585, 587, 589, 595, 600-605, 607—618, 620—622, 624, 627, 629, 632, 634, 637—639, 641—656, 659, 661—664, 666—668, 670, 672, 674—676, 678, 681, 684, 686, 689—690, 692—695, 697, 701, 703-704, 706, 708, 710-711, 718, 723—725, 730, 732, 735, 737, 739—741, 743, 749—752, 755—756, 759, 761—764, 766, 770—772, 775, 779, 781, 784, 786, 789—790, 792, 794—796, 800—801, 803, 805, 807, 810-811, 814, 816, 818, 820, 825—826, 830—831, 833, 838, 841—842, 846, 848, 850, 864, 869, 874-875, 877—878, 880, 883, 894—896, 899—902, 906-907, 910, 912—914, 920—922, 924, 930-934, 939-940, 944-945, 951, 953-954, 963–965, 973, 978, 980, 985, 987, 990, 994, 997, 999, 1001—1003, 1032, 1035, 1054, 1057, 1068, 1080, 1101—1102, 1105, 1107, 1112, 1117, 1120, 1123, 1130, 1133, 1149, 1152, 1187, 1204, 1247, 1275, 1293, 1325, 1331, 1335—1337, 1360, 1385, 1421, 1543, 1551, 1553, 1555—1556, 1571, 1577, 1597, 1601, 1604, 1607, 1617, 1619, 1645, 1692, 1701, 1709, 1718, 1765, 1786, 1798, 1816, 1870, 1882, 1892, 1925, 1929, 1934, 1938, 1958, 1960, 1975—1976, 2051, 2063, 2250, 2275, 2292, 2340, 2496-2497, 2499, 2522, 2530, 2543, 2549, 2571, 2717, 2727, 2784, 2795, 3040, 3083, 3093-3094, 3109, 3130, 3139, 3155, 3156, 3206, 3220, 3255, 3273, 3325, 3245, 3406, 3409, 3434, 4801, 5000, 5493, 5935, 5937, 6089, 7100—7101, 7110, 7310, 7700, 7969, 8004, 9313, 9330, 9336, 9486, 10420, 10500


74/171FAN

US 17 BUS (Fredericksburg) SB at SR 698/SR 1580 in Fredericksburg, VA (https://www.facebook.com/photo/?fbid=10219692567665217&set=a.10219692595185905)



0—340, 343—348, 350—351, 353, 356—360, 365, 368, 371—372, 374—383, 385—388, 390, 392, 395, 399—403, 405—417, 421—422, 424, 426—431, 434—435, 437—438, 440—442, 450, 454—455, 457, 460—462, 464—465, 469, 471, 474—476, 480, 483—485, 490—495, 498—501, 507—518, 520—528, 530, 532—534, 536—539, 541, 544, 546, 549, 552—553, 555, 559—563, 567-568, 570—572, 578—580, 584—585, 587, 589, 595, 600-605, 607—618, 620—622, 624, 627, 629, 632, 634, 637—639, 641—656, 659, 661—664, 666—668, 670, 672, 674—676, 678, 681, 684, 686, 689—690, 692—695, 697-698, 701, 703-704, 706, 708, 710-711, 718, 723—725, 730, 732, 735, 737, 739—741, 743, 749—752, 755—756, 759, 761—764, 766, 770—772, 775, 779, 781, 784, 786, 789—790, 792, 794—796, 800—801, 803, 805, 807, 810-811, 814, 816, 818, 820, 825—826, 830—831, 833, 838, 841—842, 846, 848, 850, 864, 869, 874-875, 877—878, 880, 883, 894—896, 899—902, 906-907, 910, 912—914, 920—922, 924, 930-934, 939-940, 944-945, 951, 953-954, 963–965, 973, 978, 980, 985, 987, 990, 994, 997, 999, 1001—1003, 1032, 1035, 1054, 1057, 1068, 1080, 1101—1102, 1105, 1107, 1112, 1117, 1120, 1123, 1130, 1133, 1149, 1152, 1187, 1204, 1247, 1275, 1293, 1325, 1331, 1335—1337, 1360, 1385, 1421, 1543, 1551, 1553, 1555—1556, 1571, 1577, 1580, 1597, 1601, 1604, 1607, 1617, 1619, 1645, 1692, 1701, 1709, 1718, 1765, 1786, 1798, 1816, 1870, 1882, 1892, 1925, 1929, 1934, 1938, 1958, 1960, 1975—1976, 2051, 2063, 2250, 2275, 2292, 2340, 2496-2497, 2499, 2522, 2530, 2543, 2549, 2571, 2717, 2727, 2784, 2795, 3040, 3083, 3093-3094, 3109, 3130, 3139, 3155, 3156, 3206, 3220, 3255, 3273, 3325, 3245, 3406, 3409, 3434, 4801, 5000, 5493, 5935, 5937, 6089, 7100—7101, 7110, 7310, 7700, 7969, 8004, 9313, 9330, 9336, 9486, 10420, 10500
I am now a PennDOT employee.  My opinions/views do not necessarily reflect the opinions/views of PennDOT.



Opinions expressed here on belong solely to the poster and do not represent or reflect the opinions or beliefs of AARoads, its creators and/or associates.